Kontakta oss gärna

Frågor och förfrågningar

FAQ

Dom vanligaste frågorna vi får hittar du svaren på här:

Exempel på hyresavtal

När du hyr utrustning från Digi Rec godkänner du följande villkor:
– Du är ensam ansvarig för att utrustningen vårdas på bästa sätt. Du får inte utsätta den för onödigt slitage, fukt, värme eller annat …………

Här kommer vi att skriva den absolut vanligaste frågan som vi får.

Och här kommer du att kunna läsa svaret.

Vad erbjuder ni för ljud- och ljusutrustning och till vilka priser?

Vi erbjuder i stort sätt all från det lilla eventet i trädgården till festivaler och andra utomhusevent.
När det gäller priser så är det alltid bästa att ta kontakt med oss för en offert. Vi hjälper er också med att se till att ni inte hyr för mycket utrustning, utan bara betalar för det som ni behöver för eventet.

Hur bokar man ljud- och ljusutrustning och hur långt i förväg måste man göra det?

För att säkerställa att vi har rätt utrustning hemma så ska du alltid boka minst en månad innan. Ta kontakt med oss så hjälper vi dig så att du får rätt utrustning för ditt event. Du kan kontakta oss via formuläret ovan, via info@digirec.se eller via telefon: 073 417 76 54

Hur levereras och hämtas ljud- och ljusutrustningen och vem ansvarar för montering och demontering?

Digi Rec levererar och hämtar all utrustning på plats, och vårt verksamhetsområde är inom Skåne. Så vi ansvarar för att allt blir korrekt monterat och inkopplat.
Vid behov kan du du hyra en ljudtekniker av oss för att hjälpa till att sätta upp och montera ner utrustninen. Du kan natruligtvis även hyra utrustningen inklusive ljudtekniker.
I det fall det finns en teknisk ”Rider” så ska denna presenteras vid bokningen.

Vilka betalningsalternativ finns det och när ska betalningen ske?

All betalning sker mot faktura 15 dagar om ej annat överneskommits.

Hur kan man kontakta företaget om man har frågor, problem eller synpunkter?

Du kan alltid nå oss på info@digirec.se om du har frågor eller via frågeformuläret ovan. För brådskande support kan du nå en ljudtekniker på 073 417 76 54.

Vad händer om ljud- och ljusutrustningen går sönder eller inte fungerar som den ska?

Utrustningen är alltid testad och kontrollerad innan den lämnas ut. För vad som gäller om den inte fungerar eller blir skadad, se hyresavtalet här till vänster.